لجبازی عجیب سرمربی دردسر ساز شد

درخواست فوری پرسپولیس از بانک مرکزی برای پول کالدرون

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب گابریل کالدرون خواستار پیگیری بانک مرکزی شد.

به گزارش روز شنبه ورزش برخط به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب ۵۸۰ هزار دلاری گابریل کالدرون از وکیل او خواست تا با ارائه شماره حساب معتبر که امکان انتقال ارز نیز وجود داشته باشد باعث باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم تا قبل از پایان مهلت آن شود.

وکیل کالدرون که با دستور سرمربی آرژانتینی پیشین پرسپولیس تمام امور مربوط به این شکایت را بر عهده دارد شماره حساب این مربی در سوئیس را معرفی می‌کند اما تحریم‌های ارزی مانع از انتقال این پول به کشور سوئیس می‌شود.

از این رو باشگاه پرسپولیس خواست تا شماره حساب دیگری در اختیار آنها قرار داده شود تا بتواند مطالبات کالدرون را بدون دغدغه پرداخت کند. با این حال وکیل کالدرون بار دیگر اصرار به ارسال وجه به همان شماره حساب سوئیس کرد تا پرسپولیسی‌ها مجبور به نامه نگاری به فیفا شوند.

فیفا نیز تا کنون پاسخی به آن ابهام نداده است تا سرخپوشان برای اینکه زمان اندک مانده تا پایان نقل و انتقالات را از دست ندهد خواستار رسیدگی فوری بانک مرکزی برای پرداخت این مبلغ شوند.

درخواستی که بانک مرکزی نیز آن را پذیرفته است تا این پول در اختیار کالدرون در سوئیس قرار بگیرد. این مبلغ قرار است تا دوشنبه هفته جاری در حساب او بنشیند.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس همچنان در حال مذاکره با خواکین دستیار کالدرون در این تیم است که هم اکنون مربی فولاد خوزستان است تا بتواند طلب ۹۵ هزار دلاری او را با توافق جدید در ماه‌های آینده پرداخت کند اما خواکین با ارسال توافق نامه جدید به فیفا فرصت تازه ای را به این باشگاه بدهد.

شایان ذکر است نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فصل جاری ۱۶ آبان ماه به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه پیگیر آن هستند قبل از این تاریخ مجوز خرید جدید را از فیفا دریافت کنند.

انتهای پیام/