ژاوی جدی‌ترین گزینه سرمربیگری بارسلونا

رسانه‌های کاتالان و برخی فعالان حوزه نقل و انتقالات فوتبال جهان، کاپیتان پیشین بارسلونا را جدی‌ترین گزینه سرمربیگری این تیم می‌دانند.

به گزارش روز پنجشنبه ورزش برخط به نقل از  ایرنا، تیم فوتبال بارسلونا دیشب در ادامه نتایج ضعیف این فصل خود با نتیجه یک بر صفر مقابل رایو وایکانو شکست خورد. پس از این بازی،‌ خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا به رونالدو کومان اعلام کرد که از سرمربیگری تیم برکنار شده است.

پس از اعلام خبر برکناری کومان، گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین او آغاز شد. نشریه اسپورت کاتالان و فابریزیو رومانو از خبرنگاران فعال در حوزه نقل و انتقالات فوتبال، خبر داده‌اند که باشگاه بارسلونا با ژاوی هرناندز هافبک و کاپیتان پیشین این تیم به توافق رسیده است.

ژاوی درحال حاضر هدایت تیم السد قطر را برعهده دارد اما درصورتی که او قصد پیوستن به بارسلونا را داشته باشد،‌ بعید است که قراردادش با السد مانعی مقابل او ایجاد کند.

بارسلونا شنبه هشتم آبان باید در هفته دوازدهم لالیگا با آلاوز روبرو شود ولی شاید سرمربی جدید این تیم تا آن زمان معرفی نشود.

آبی‌اناری‌ها در این فصل لالیگا از ۱۰ بازی فقط ۱۵ امتیاز کسب کرده و در رده نهم قرار دارد. در لیگ قهرمانان اروپا هم با سه امتیاز از سه بازی در رده سوم گروه E ایستاده است. شکست هفته گذشته این تیم مقابل رئال مادرید، خشم هواداران را برانگیخته بود و برخی از آنها به اتوموبیل کومان نیز حمله کردند.

انهای پیام.