قبل از مسابقات جهانی صورت گرفت؛

کمک ٥٠ میلیارد تومانی سه نهاد به فدراسیون کشتی

به گفته رئیس کمیته ملی المپیک، از طرف این کمیته همراه با وزارت ورزش و سازمان برنامه و بودجه پیش از مسابقات کشتی قهرمانی جهان مبلغ ٥٠ میلیارد تومان به فدراسیون شده است.

به گزارش ورزش برخط به نقل از مهر، «سیدرضا صالحی امیری» در مراسم تجلیل از کمانداران المپیکی و پارالمپیکی گفت: اگر امروز ما در آرامش و آزاد زندگی می‌کنیم به خاطر شهدا و مدیون خون آنها هستیم.

وی ادامه داد: کنار شهدا قشری حضور دارند که کمتر به آنها توجه شده است، خوشبختانه جانبازان و معلولین ما به خوبی در میادین مختلف درخشیدند و فدراسیون جانبازان و معلولین و خسروی وفا عرصه این درخشش و مدال‌آوری را فراهم کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه شعبانی‌بهار، کادر فنی و هیئت‌های استانی نیز برای موفقیت کمانداران در المپیک و پارالمپیک تلاش کردند، یادآور شد: در نهایت زهرا نعمتی و سایر ورزشکاران درخشیدند. اگر یک نفر به سکو می‌رود صد نفر از او حمایت می کنند و باید از آنها یاد کنیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط سخت کرونا و مشکلات اقتصادی، ورزش نشاط را به خانواده ها می‌دهد و ما این موضوع را در موفقیت‌های کشتی و فوتبال دیدیم. باید تلاش کنیم از طریق رسانه با برگزاری رویدادها کام ملت را شاد کنیم. وظیفه ما و وزارت ورزش نیز حمایت است. حتما همه توان را برای حمایت از فدراسیون ها به کار خواهیم گرفت.

وی در خصوص حمایت از کشتی گفت: قبل از اعزام‌ کشتی به المپیک ۵۰ میلیارد تومان از طریق وزارت ورزش، کمیته المپیک و سازمان برنامه و بودجه کمک کردیم. این ناچیز است و سایر بخش‌ها نیز باید کمک کنند.

انتهای پیام/