واکنش سجادی به تناقض صحبت‌هایش با کامرانی‌فر درباره عدم حضور تماشاگران

وزیر ورزش و جوانان به تناقض صحبت‌هایش با سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش برخط به نقل از تسنیم، «حمید سجادی» در پایان مراسم تقدیر از کمانداران و پاراکمانداران و در جمع خبرنگاران گفت: از فدراسیون تیروکمان تشکر می‌کنم. این فدراسیون جشنی برای قدردانی از بهترین‌های ما در المپیک و پارالمپیک و دیگر عزیزانی که در سطوح مختلف زحمت کشیدند، برگزار کرد. امیدوارم در سایر فدراسیون‌ها هم شاهد باشیم که اینگونه برنامه‌ها برگزار شود.

وی در مورد اینکه ورزشگاه پولاد محل تمرین جهان پهلوان تختی در حال تخریب است، گفت: گزارش‌ها را می‌بینم و انجام وظیفه می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان به حضورش در کمپ تیم‌های ملی فوتبال اشاره کرد و گفت: امروز برای خسته نباشید و خدا قوت و تشکر از تیم ملی فوتبال دیداری با آنها داشتم و برایشان آرزوی موفقیت کردم.

سجادی در مورد تناقضی که بین صحبت‌های او و کامرانی‌فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درخصوص حضور تماشاگران فوتبال وجود داشت، گفت: آنچه به من گزارش دادند، همان چیزی است که در رسانه‌ها در مورد آن صحبت کردم. در جریان این نیستم که کامرانی‌فر چه مطلبی گفته است. آنچه دیشب به من گفتند، این بود که با توجه به شرایطی که داشتیم ظاهراً باید اقداماتی از طرف فدراسیون انجام می‌شده که البته من از کم و کِیف آن بی‌اطلاعم. این شرایط به AFC گزارش شده و آنها گفته‌اند با این شرایط بلیت نفروشید.

انتهای پیام/